måndag 5 juli 2010

Ny vecka

Förra veckan hann jag inte blogga alls...det var fullt upp med trevligtheter och planeringar inför trevligheter.
Måndagen fyllde björnen år, vi hade fick för familjen på söndagen men han ville ju självklart uppmärksammas på självaste dagen. Han fick en liten present och valfri middag, han valde surf 'n turf. Jag har tagit bilder på de, men de får komma senare...

Tisdag...vad gjorde vi då...hm...minns inte..

Onsdag...kusinen fyllde 40...jakten på den perfekta presenten startade direkt efter jobbet och sen iväg till restaurangen på söder där familjen skulle träffas för att fira och äta tillsammans. Det var otroligt trevligt och sent...

Torsdag...vi började sätta ihop det som kom att bli en riktigt god smörgåstårta..

Fredag...kompisen som fyllde år samma dag som kusinen skulle nu ha sin tjejmiddag..det blev ännu en sen kväll men mycket trevligt. Väääldigt många mygg...mindre roligt..

Lördag...dags för björnens fest för vännerna...smörgåstårtan blev delish..och Tanjas födelsedags tårta, bilder kommer senare...var fantastisk! Här gick det till total överdrift med trevligheterna och sen kväll...somnade vid 5 på morgonen...men det var hysteriskt roligt!

Söndag....naturligt skittrött...börja städa..lite senare kommer en annan kusin med hennes nykläckta dotter som var sötare än socker även om jag var tvungen att hålla med hennes mor att hon liknade ett litet troll...lite lite...
Hon var alldeles för liten för att jag skulle våga hålla i...som vanligt tror jag huvudet skall lossna..skitläskigt...kanske något jag bör arbeta på att få bort om man ska ha barn i framtiden....

Idag måndag...wohoo, jag och fisen skall riva i hennes hall...love it...har bara längtat hem från jobbet hela tiden...kul att riva, kul att göra nytta, kul att träffa fisen!

På torsdag åker vi till Paris, så det är en massa att förbereda inför det. Främst se till att tvätta sommarkläderna så man har något chict att ha på sig;)
I reseguiderna vi läst står det att man ska vara propert klädd annars kan man lika bra skita i att åka...jag som blivit så fet, är lite orolig för hur jag ska passera potatissäcken som det hetaste...men å andra sidan så är det landet som födde Lacroix och Jean Paul Gaultier..så det kanske går på det ;)

Inga kommentarer: