tisdag 3 augusti 2010

Bah humbug!

Vaknade med en pirrande känsla...sorgligt nog var det läppen som pirrade. Munsåret var en liten känsla bara...vid lunchtid hade det svullnat trots mina frenetiska försök att bromsa utveckling i tid med hjälp av munsårssalva...(skit tv-reklam) och när jag kom hem från jobbet var det tydliga blåsor och ilsket rött...morr spott fräs...

Tur att det stod någon tidningsblaska igår att munsår kan bota cancer...då måste återkommande munsår förhindra cancer....men hur förklaras det då att jag redan haft cancer?

Så jag är arg...

Jag är fortfarande inte klar med vardagsrummet, men det kommer, jag är för arg för att måla nu...så jag ska sitta i soffan, äta glass och kolla på någon bra film eller dålig...hur som helst ska jag bara tycka synd om mig själv!

Inga kommentarer: