tisdag 15 mars 2011

Negativitet

Igår var jag återigen på akuten, denna gång fick jag kortison sprutor i handleden, det gjorde förbannat ont och jag kan idag konstatera att de gjorde ingen positiv verkan.
Mannen fick återvända från jobbet hem för att ta hand om junior som är på sitt absolut sämsta humör.
Jag mår illa, känner mig febrig...vet inte om jag börjar bli sjuk eller om jag bara är helt slut pga sömnbristen.
Imorgon åker björnen till Finland och mamma och pappa kommer och ska hjälpa mig med lilleman, jag ska till tandläkaren och vi har tid hos BVC...jag säger det igen...hur har alla klarat detta med barn innan mig? Är det fel på mig? Är jag en dålig mamma?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

du är ingen dålig mamma, alla behöver en omställningsperiod.