måndag 7 november 2011

Fru Duktig

Jag har ringt bilfolket för att byta till vinterdäck, säkerhet är a och o. Känner mig felplacerad när jag ringer.
Jag var tvungen att ringa mannen och fråga efter registreringsnummret..och hur jag skulle stava ut det i telefon.
Jag hade ju en incident när jag var gravid och min hjärna var på semester. Det ringde någon, kommer inte ihåg vem...men jag skulle bokstavera mitt efternamn,D som i dumburk var det som kom ut...inte en utav mina bästa stunder. Men det är sånt som händer mig..rätt så ofta.
Men denna gång gick det bättre, tack och lov...eeelller??
Käck bilfarbror: När kan du komma då?
Jag:...ja men jag är mammaledig så jag kan komma precis näääär sooooom heeeeelst. (när någon är käck mot mig, blir jag käck tillbacka...det är en defekt)
Käck bilfarbror:Kan du komma på en gång?
Jag:...Eh nej inte just nu...mannen tog bilen till jobbet...
Suck...vad trött jag blir på mig själv ibland...

Inga kommentarer: