onsdag 20 juni 2012

Men åhhh!

Har fått ett jävla utslag som gör att jag ser pestsjuk ut..lagom till midsommar liksom!
Så jag ringde till vårdcentralen, eftersom vi är utan bil tänkte jag att jag vi kör på valsta dit kan jag gå.
Jag var skriven nere i "city" fortfarande så muppen i luren vägra tala med mig utan det enda alternativet var att traska hit, skriva in mig och sen sitta och vänta på en Drop in tid..smidigt tänkte jag!

Nu ÖVER en timmes väntetid och ALLA
som kliver inte genom dörren får komma in före mig..och idioterna i receptionen har absolut INGENTING vettigt att säga till mig..eller så förstår de mig inte för de är 12 och jag kallar som inte len heller brorsan när jag tilltalar dom..
Är detta en jävligt dålig ide!! Jag är arg, hungrig och fortfarande osedd utav en läkare..hade varit smidigare att gå ner till centrum med en tid att passa..åh så arg jag är!!!

Inga kommentarer: