tisdag 16 oktober 2012

Fan också!

Vaknade imorse med lite ont i halsen..det har accelererat i en skrämmande takt! Nu ligger jag med feberfrossa i soffan och jag har ju sjukt mycket att göra och skriva!!

Det för bli ett sånt där tråkigt punkt inlägg:(

Vi har köpt vitvaror! Allt är installerat, men de gamla har parkerats i hallen och driver mig till vansinne! Måste lägga ut på blocket asap!

Mannen har varit bortrest med jobbet igen! Vilket ledde till att min snälla mamma tog ledigt för att hjälpa mig med barnen. Jag är bortom sur att Sebastian inte får gå mer än 15 timmar på förskolan. Ingenting fungerar som det ska!

Barnen växer och mår bra..nu..hela familjen drabbades av ögoninflammation. För Sebastian utbröt det på förskolan fotograferingsdag..toppen...

Vad mer?! Leila!! Jag träffade bla leila på hem och villa mässan, shoppade loss och fick en signerad bok!

Inga kommentarer: