måndag 18 mars 2013

Snö!

Ljuger om jag säger att jag inte är over the moon över att snart åker till värmen!!

Ska bli så skönt att slippa klä på ungarna sjuhundra lager kläder, slippa torr och narig hud, skotta snö och halka stup i kvarten!!
Bara smörja in sig med solskyddsfaktor och klä på sig något tunt och luftigt och sen bara gå ut!

Jag har nog packat om min väska femton gånger! Lägger till och tar bort kläder, ungarnas har jag inte ens börjat packa.

Sebbe märker något är på G och är allmänt konstig..

Inne i en ny fas är han också!
Förutom all den trevliga "kan själv, kan själv" följt av urvrål av ilska om han inte får sin vilja igenom...har vi nu även fått "miiin"
Min mamma, min pappa..min min min..
Nu ska vi även vara "bebis" då ska man man mata och vagga och "myyyysa"


Shit måste sova..imorgon är sista dagen och jag har en miljon saker att göra..utan att ens överdriva! Gaah! Sa jag förresten att björnen som skulle vara ledig idag och imorgon för att hjälpa till med allt måste jobba? Lääägligt...välkommet??? Not så much:S

Inga kommentarer: