onsdag 14 december 2011

Ta mig fan det dummaste!

Idag har vi gjort framsteg! Luftvärmepump installerad och klar, det blir varmt och skönt! Yay!
Vardagsrummet är färdigmålad och det enda som saknas nu är lister, så jag bockar praktiskt av den på listan! Återigen yay!
Imorgon sätts de sista köksskåpen på plats och förhoppningsvis börjar vi måla! Miniyay pga av ovisheten:)

Nu till dagens "dra mig baklänges och dra åt helvete"
Trodde mannen skämtade när han frågade hur mycket sin mamma skulle ha för hjälpa oss att flyttastäda, höll på att tappa hakan när kärringen började fundera på siffror. Brast ut i ett lite för högt "men mamma hjälper oss gladeligen gratis".
Vad får vi för svar.."ja men då så" hon får väl säga till om hon behöver någon hjälp..
Efter några fler utbytta meningar föll väl äntligen hennes jävla pollett ner och hon sa "ja men lilla gumman jag kan också hjälpa till gratis om det skulle vara så" samtidigt som hon klappade mig på axeln!!!! Hon ska vara glad att hon inte fick en rak höger!
Jag kokar fortfarande från gårdagens " har inte mamma dammsugit golven på sista tiden" TRE gånger när Sebastian hittade en dammråtta på golvet! Vid tredje gången stoppade mannen med ett bryskt "vi har bättre saker för oss om dagarna än att dammsuga stup i kvarten"...tur var väl det annars hade tanten åkt ut med huvudet före genom fönstret, med alla jävla dammråttor jag kunnat få tag på.
Nu ruvar jag på en plan..ska samla på mig råttor och ge dom till sebastian på julafton hemma hos henne för att utbrista "har inte farmor dammsugit ordentligt till jul???"




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

jag blir så upprörd att jag inte ens kan kommentera ordenligt.

Anna sa...

Ugottobefreakinkiddingme!?
Jag hade typ sett ut som en vulkan.

Sälen sa...

Hon är speciell min svärmor...