torsdag 25 mars 2010

Räknas det...??

Räknas det som städningen om jag bara flyttar saker och ting från det ena stället till det andra....

Jag har alltid haft svårt med att göra mig av med saker men nu har det bara nått löjliga nivåer..jag sparar allt för det kan "komma till nytta" tror det har med arbetslösheten att göra..hur som helst måste det lösas..det är ohållbart. Jag sparar kläder som är så små att jag inte ens kan lura mig till att jag kommer gå ner så mycket i vikt att de kommer passa.
Det är nästan mer troligt att jag kommer föda ett barn som kommer passa i dom kläderna..slänger jag dem..nej jag lägger dem i en låda..som jag nästa bryter nacken av mig för att få upp på en hylla...för att sedan glömma bort dom...och gnälla över att jag inte har plats för dom sakerna jag faktiskt använder...suck..

Vi köpte en massa fina saker när vi var utomlands...väl hemma nu när jag packar upp sakerna, ser jag att de inte passa in någonstans..jag måste måla, köpa nya gardiner, möbler för att de ska passa in....jag borde jubla..men jag är så trött att jag inte ens kan förmå mig att fantisera om hur jag vill att det ska se ut..

Som jag sa till björnen tidigare..en säl behöver piggas upp...det blir hon av fönstershoppning...helst på IKEA....och sen la jag till att jag nog behöva köpa liiite saker;)

Inga kommentarer: