onsdag 31 mars 2010

Min roll..?

Jag sitter i soffan, tittar på serier och funderar..jag funderar på min roll. Min roll som vän, som fru. Jag tänker inte dra in min roll som dotter..för jag är inte riktigt mig själv med mina päron...men det är ett jävla ormbo så det går jag inte in på.

OK men min roll..har jag insett är "pajasen". Bland mina vänner åtminstone de flesta..så har jag insett att jag har rollen som pajas. De flesta tycker att jag har en mental ålder på typ 12år...

Jag vet inte riktigt om jag trivs med min roll samtidigt vet jag inte vilken annan roll jag vill ha. Jag gillar ju att jag har lätt för att skratta, att jag inte tar precis ALLT på fullaste allvar...för det verkar bara skittråkigt...
Men "pajasen"?? Det verkar i mina ögon...som en oseriös, barnslig person...det låter ju inte heller kosher liksom...(inte O K)

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

I vår grupp (du och jag) är det inte bara du som är pajasen den titeln delar vi på. För mig är du den stöttande, the supportive one om man är internationell.