onsdag 5 oktober 2011

Blä

Jag vet inte...kan vara att jag har mens eller så kan det vara att alla andra kvinnor i huset har mens eller så är det en kombination...men det råder en snippig stämning.
Det är ju alltid nått fel när männen har trevligast inställning.

Igår var vi på lite sightseeing, den lilla byn vi var på var amazing! Tog nog 100 bilder som jag inte sorterat än..så de får bli ett separat inlägg. Det var en pitoresk liten by fylld med antik affärer. Man kunde hitta allt! Ett tag funderade jag på att hyra en container eller flytta hit!
Snälla uncle Herman tog även mig till ett chefs outlet. Bara köksgrejer..jag dog och kom till himlen kan man lugnt säga. De erbjuder även matlagningskurser så björnen och jag ska se om vi kan komma med nångon! Yay!! Dubbelyay!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

vad är detta du kallar mens? Antikaffärer!!! Du menar alltså att Amerikatt är så fantastiskt?! Jag kommer att sakna dig när du flyttar, hell jag saknar dig ju redan nu.