fredag 7 oktober 2011

Dålig bloggare

Efter två veckor on the road och varit den med ansvaret för typ allt ruttnade jag och tog semester...(liiite)
Jag har fortfarande ansvar för det mesta men jag orkar inte bära handväska längre.
Därav följer inte mobilen med och då blir det mindre bloggande och framför allt mindre bilder när jag väl gör det. Im sorry...ska se om jag orkar göra någon förändring.
Jag tar bilder och jag ska blogga om det när jag kommer hem om inte tidigare.
Idag åkte vi till Denver OCH GICK PÅ IKEA!!!
varför åh varför är inte utbudet likadant över hela världen??? Hittade ju självklart världens finaste fotölj i mörkbrunt läder med en fin fotpall till..åh åh åh!!
Efter det åkte vi till ett stort mall där jag strosade länge..men köpte bara liite. Inlägg kommer sen. Och även en outlet.. Inlägg kommer där med:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: