fredag 14 oktober 2011

Min man är en gris!

Det var hans uppgift att kolla vad vi fick ha med hem och inte ett piss stämmer! Behöver jag säga att han ALDRIG kommer få kommandot över nått igen!!!
Sitter här och gråter..
Jag har försökt hitta Converse skor över alla stater jag varit på men antingen var det fel storlek eller färg...
Jag har hittat en miljon saker som jag helt enkelt inte får med mig hem...det är antingen för dyrt, för olagligt eller något annat fel...
Idag packar vi våra väskor och allt jag hade tänkt köpa sista dagen är bara att glömma...och det jag var mest nöjd med får jag inte med...
Inne i Yosemite får man inte ta något, men så fort man lämnat området är det fritt fram...
Jag tog två kottar lika stora som mitt barn...de blir kvar här...
Jag är ledsen min fina Fia...du får dom inte denna gång...



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

tänk inte på det!!! Jag vill bara ha min Säl hemma igen. Jag behöver ingen kottbebis. puss