tisdag 20 november 2012

Allting och ingenting

Tiden går så snabbt, jag hinner knappt med.
Varje dag har jag en lång lista med måsten. Jag har lärt mig att prioritera, det finns dagens måsten. I slutändan är jag glad om jag hinner duscha.
Riktigt så farligt är det inte, men det känns så.
Vi planerar att resa..men det kostar en hel del pengar och att spara pengar går inte så där jättebra.
Förväntade utgifter oväntade utgifter..
Roliga saker, tråkiga saker..

I helgen upptäckte vi mögel i vårt nybyggda förråd och jag var på världens bästa konsert och åt världens godaste mat.
Bra och anus..
Nu är jag trött och måste sova..










2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

Nämenvadfan! Mögel redan? Och så mycket!

Sälen sa...

Förmodligen var det mögelsporer i hyllplanen från start, vi har reklamerat och ska få pengarna tillbaka. Det är bara hyllorna som möglat. Men bye bye ordning och reda, sanerat och sanerat, slängt och åter slängt saker som förstörts. Så surt!