onsdag 28 november 2012

Störningsjouren

Alltså..jag är inte det största fanet utav jul..eller låt mig klargöra. Jag gillar grejen med jul, man träffar sina nära och kära, man äter gott och man utbyter lite julklappar..men min stora biff med högtiden är dekoreringen.
Jag fullkomligt älskar en fint pimpad julgran..en julstjärna kan jag gå med på...
Jag är mest lat så min dekorering är mer åt less is more hållet/non existing.
Men ifall alla andra vill gå bananas by all means go right ahead! MEN gör det med liiite stil...

Just nu tittar jag ut ifrån mitt sovrumsfönster och den är täckt utav ett ilsket blåvitaktigt sken..grannen har satt upp en bigass jultomte med släden och ungefär en miljon renar på sin tomt..i yes...led belysning (eller vad det nu heter...)

Kan man kalla på störningsjouren? Detta stör mig mer än en långdragen fest...

Yes you can call me the grinch!

1 kommentar:

jenni sa...

hahaha! I hear you! blått är ingen julfärg som sprider värme och mys, tvärtom, tvärtom.