tisdag 6 november 2012

Överkomma rädsla!

Jag har rätt så många rädslor när jag tänker efter, men den värsta är klassikern tala inför folk.
Uscha!
Idag ringde telefonen och det var min vän pandan. Vi snicksnackade lite om allt möjligt och sen säger hon att hon behöver fråga mig något och att det är viktigt.
Jag hinner bli nervös och tänka en massa tankar.
Till slut klämmer hon ur sig det, hon vill att jag ska vara toastmadam på hennes bröllop!
Jag svarar ja självklart men nu några timmar senare undrar jag vad jag hett mig in på?!
Aja..har ett tag på mig att vänja mig vid tanken.
Så tips och idéer? Hur ska jag komma över rädslan? Vad ska jag säga? Några lekar/skojigheter jag kan göra med paret?
Något jag skall undvika?

Jag har en riktig DON'T! Min käre make sa att jag skulle presentera mig på följande sätt " hej, jag kanske ser bekant ut för de flesta av er, det är för jag är brudgummens ex"

Tror jag skippar den va;)

Inga kommentarer: