onsdag 2 maj 2012

Alohomora!

Idag är det den officiella Harry Potter dagen!
Tjoflöjt vad skoj;)
Jag hade tänkt klä ut mig i glasögon och rita ett fejkärr på pannan dagen till ära. Men det fanns inte tid.

Sebastian slog till och sov hela natten, vilket ledde till att jag kände mig helt knasig i huvudet och helt slut.
Så när han återigen var trött så sov vi hela familjen i två timmar!
Vi skulle vara iväg till ett så då blev det lite bråttom!
Snusa liten bebis. En 8-veckors Valter..så söt!
Sen skulle svärmor komma på middag.
Hon är så knepig att jag hade ångest över vad jag skulle laga.
Till slut sket jag fullständigt i hennes obefintliga smaklökar och gjorde något jag var sugen på.
Det blev en chili chokladgryta. Riktigt mumsig!
Hon saltade innan hon smakade..som vanligt..få saker stör mig mer..men..hon sa att det var gott..Orkar inte bry mig om hon menade det eller inte.
Nu har hon åkt hem och jag är så trött att jag vill dö! Måste nog knapra en vitamintablett eller två..

Puss på er!

Inga kommentarer: