tisdag 8 maj 2012

Störande

Ett axplock utav saker min man gör som stör mig! Jag älskar honom och självklart har han bra egenskaper, men det är min blogg och jag väljer att ventilera mina känslor som jag vill:)

Bild 1:
Jag har kommit ut ur duschen och ropar "älskling! Kan du kolla ifall mina jeans i torktumlaren är torra?"
Denna fråga leder tydligen till att man sliter ut all tvätt och lägger den i en hög..och plockar ut mina jeans..detta upptäcker jag flera flera timmar sen..:/

Bild 2:
Tomma toarullar lyckas alltid bara hamna där de hamnar:/

Bild 3:
Trots att jag ordnat med en rejält fin återvinningsstation med laminerade bilder och text på vad som ska gå var...hamnat ändå allt på diskbänken:/

Självklart finns det enligt han förklaringar för allt..men de är sååå korkade att jag inte ens tänker ta upp dom.

Inga kommentarer: