lördag 28 juli 2012

Desperation

Googlar naturliga sätt att sätta igång förlossningen...Vet inte riktigt var desperationen kommer ifrån men jag känner mig helt färdig! Invaderad! Redo på alla sätt! Kom ut kom ut kom ut!!

Hallonbladste, sex, ananas, punkter i fötterna, gå i trappor och promenader. Recinolja också..men det verkar genomäckligt...

Te hade jag inte och inga buskar i närheten, ingen ananas heller.
Sexet verkade mest bara jobbigt..för tydligen ska det behövas uppemot fem satser för att det ska ge den önskade effekten. Men det får vara plan b;)
Jag har kört stenhårt på promenader och gå i trappor. Nu senast tvingade jag mannen att massera fötterna på mig. Wish me luck!

3 kommentarer:

jenni sa...

kom ut nu! och färdknäppen ska inte underskattas ;)

Feeah Faerie sa...

Man kan färdknäppa själv också, det fungerar för vissa. Ogge!

Sälen sa...

Hehe jag kämpar på! På alla sätt jag kommer på!