måndag 23 juli 2012

Vad är det?!

Mannens eviga fråga, varenda dag..samma fråga.
Vad tror han?
Utan inbördes ordning, så är jag tokigt gravid, har sjukt ont i stort sätt hela tiden. Jag tar hand om tre barn, den i magen, den jag tryckt ut och den jag gifte mig med.
Jag är hungrig, trött och kissnödig typ jämt.
Och (ja här får jag skylla mig själv) jag har en massa projekt jag vill ta tag i.

I lördags tog vi en paus i allt och bara tog det lugnt fram tills vi skulle till mina kusinbarn och fira deras 4 års dag.
Det var strålande solsken, maten var jättegod och allt var jättetrevligt!
I söndags var det bara upp på hästen igen!
Sebastian fick åka till mormor och morfar och busa så vi kunde föra framsteg.
Vi skulle gjort klart ungarnas rum. Det är mörkläggningsgardiner och gardinstänger som ska upp.
Men enligt mannen var allt fel, så enbart en mörkläggningsgardin kom upp. Så vi tog tag i annat.
Vi rev väggen i hallen och grundmålade kåpan till luftvärmepumpen. Och just byggde ihop utebordet.

Inga kommentarer: