torsdag 6 september 2012

Egentid

Efter att ha varit ensam med bägge barnen flydde jag fältet efter Sebastian nattats.
Åkte upp till maxi och handlade.
Hade lite svårt att släppa det vanliga stressiga tempot man håller när man handlar med barnen..men efter ett tag strosade jag runt och bara njöt av lugnet.
Köpte bara en massa tråkiga måsten men det är orelevant. Jag var ensam och kunde efter ett tag till och med höra mina egna tankar!
När jag skulle åka hem ångrade jag bittert att det var bra pris på glass..
För då hade jag tagit några extra rundor i bilen..FANTASTISKT skönt att bara köra bil i mörkret med hög musik. Sjöng högt till Tom Jones gjorde jag också! Det var som när man precis tagit körkort och joyridade med pappas bil:)

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Du skulle åkt till en utsiktsplats och ätit upp all glass! :-)