lördag 1 september 2012

Ett mirakel

Det var inget fel på Sebbe igår, väl hemma gav vi honom en banan och välling och han var glad som en lärka igen.
Förmodligen var han lite för hungrig och hade en allmänt dålig dag på förskolan. Vi läser inte in mer i det.

De som känner oss och Sebastian vet att han aldrig varit ett större fan av vagnen och framför allt att sova i den.
Men i förskolan så sover de ute och i vagnen.
När jag hörde det tänkte jag..lycka till.
För att fortsätta med förskolans rutiner tänkte jag..han får sova ute i vagnen!

Se på fan! Efter två minuter sover ungen!!!
OCH junior sover i sin..och mannen är på toa!!

Vad ska jag göra med denna nyfunna egentid??

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

jag trodde då aldrig att han skulle fixa det, killen som skrek i 40 minuter när vi gick på promenad.

jenni sa...

visst är det fascinerande vad de plötsligt klarar av med andra (hyfsat okända)människor! helt galet! jag väntar med spänning på den dagen de ska säga att ava somnat i maten, det är en sån sak som vi sagt aaaaaaldrig om. men så skönt för er med vagnen! och egentiden! =)