fredag 7 september 2012

Suck

Återigen vaknade Sebastian klockan fem på morgonen.
Han är så trött att han inte vet vad han ska ta sig till..så han skriker och gråter.
Han slår sin lillebror och lever rövare. Mannen var sååå trött efter sin första dag på jobbet att han inte kunde vakna, så jag har sprungit mellan Sebastian och Benjamin hela natten.
Jag är så trött att jag har blodsmak i munnen.
Som tur är skötet sig Benjamin så jag ska alldeles strax bara välta ner och somna;)
Skar mig i fingret när vi precis skulle ut genom dörren. Mannen hade städat bort plåstren "för det är för mycket skit här" och svarade inte när jag ringde..
Sebastian blev helt hysterisk igen vid lämning.

Igår morgon var det katastrof och eftermiddagen grejt! I morse var det ännu mer galenskap än igår..får hoppas att eftermiddagen blir fantastisk!

Inga kommentarer: