måndag 23 maj 2011

Devil in disguise...

Gädda...vilken jävla skitfisk! Det är djävulen utklädd i ett virrvarr av fjäll och benhelveten!
Aldrig mer!
Mannen åkte och fiskade i helgen och dum som jag är, bad jag om fisk...hem kommer han med två jävla slemmiga gäddor!
Nu luktar jag fisk....jag har testat allt för att få bort lukten..inget fungerar..:(
Hoppas skiten blir god, annars brinner jag av....idag vart jag så sur att det inte blev någon fiskpudding...efter att jag grävt mig igenom all fisk orkade jag inte tillaga den...det blev korv med grönsaker...

Mannen och jag började vår "operation rör på fläsket" och tog en rask promenad på en timme!
Det är meningen att vi ska göra det 5 gånger i veckan minst...one down four to go!

Svärmor ringde tydligen idag och kallade på oss..jag vet inte hur jag annars ska benämna "önskemålet" ....efter månader av gråt och helveten om att hon inte känner sig delaktig i familjen...och att hon inte vill tränga sig på...ringer hon nu och med mindre än 24 tim framförhållning måste vi träffas...det finns inget utrymme för ett nej...nej nej..för om vi inte kan kommer ner till henne, då kommer hon upp till oss...
Vad har hänt? Vad har mannen sagt till henne...Var har hon fått krutet ifrån?

Nog om min totalt pissiga kväll...min dag har varit fantastisk! Förutom att lillkillen vaccinerades och det var en lite dramatisk upplevelse....så efter det hämtade jag bebban och finfinisen och vi drog alla till IKEA. En heldag på det stora blåa huset med gul text....fab!
Tack för att du finns finis...du är underbar!