söndag 15 maj 2011

Internetlös

Fortfarande inget internet..bbb kommer få ett riktigt arg mail så fort det hela är åtgärdat!
Igår lördag blev det först besök, mina härliga kusinbarn, de sötaste tvillingarna jag någonsin sett! Stod som små ljus och frågade om de fick klappa Sebastian, de fick de. Två små små tassar som varsamt klappar en ännu mindre liten tass...nästan så en tår letade sig fram, så fint som det var!
Efter var det dags för mannen att debutera i b-laget. Han ställdes mot en liten liten pojkspoling...de som vet hur min man ser ut förstår det roliga och elaka i det. Han flög omkring som en vante i den stora björnramen.
Efter matchen började mannen klaga på halsont, idag var det ett faktum att han åkt på halsfluss...hoppas innerligt att varken jag eller Sebastian åker på det, det vore förjävligt! Jag fick svida om till baddräkt och vara med på babysimmet. Blev erbjuden ett jobb som babysimslärare..hmm...vet inte om det är något för mig....funderar...
En sjuk man här hemma alltså...2 barns mor mao...sjukt jobbigt.

Imorgon kommer årets jobbigaste dag, återkontrollsdags. Klarade 5 års strecket förra året och det är ju toppen, men det gör det ändå inte lättare. Jag är fortfarande nervös inför det...det vore överjävligt med ett återfall! Jag försöker inte tänka på det, samtidigt som man någonstans o bakhuvudet måste ha det i åtanke för att inte helt bli "blind sided" om man inte får höra det man vill av farbror doktor..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: