måndag 12 mars 2012

Cravings

Mannen är borta med jobbet och jag är låst här hemma med tandtrollet..sjukt sugen på ostkaka...kan känna smaken i munnen..mmm!



Annars då?

Lilltrollet visade tydligt att han ville bada...jag kan inte sitta på golvet längre när det bara är vi hemma, för jag kommer inte upp utan hjälp...han förstod inte riktigt det, utan skrek mest..


Han kröp in under bordet, försökte få med sig kuddarna..det gick inte så bra. Det var trångt och han slog huvudet mest hela tiden..tydligen var även detta mitt fel..mer skrik..


Sen var vi uppenbart trötta men vägrade att sova utan ville mest vara skrika.


Sen tog vi en promenad för att handla lite mat, vi ville helst stå i vagnen och när vi inte fick det, så skrek vi mest...
Jag har googlar ett års trots..och ja, jag hittar folk som stödjer mig om jag säger så.

Jag har inget emot envishet..men visa ditt missnöje med något annat än skrik som får gatans hundar att yla!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: