torsdag 1 mars 2012

Kluven

Idag vaknade Sebastian 6! På tok för tidigt enligt mig! Men dagen blev lång och mycket blev gjort.
Trots foglossning, illamående och halsbrännan från helvetet blev det en hel del lek med min lilla fis.
Jag hann diska och tvätta en omgång.
Vi var ute i Lunda och lekte med the Thuns. Vi var och handlade mat, passade då även på att kopiera nycklar, fixa mannens skor hos skomakaren. Handlade mannens fotbollstejp och galonisar till fisen.
Jag hann även slänga en massa sopor.
Jag är kluven till om jag är superkvinnan eller hädanefter ska benämnas som allsmäktig här hemma;)

Jag drack kaffe också...utan att spy(!!!) guuuu så gott det är! Men nu ligger jag här..trött som ett as och kan inte sova:(
Kan inte riktigt flytta på mig heller, för då vaknar han...och han är ju så söt (och tyst) när han sover;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: