tisdag 20 mars 2012

Har inte en bra dag

Fick ett totalt meltdown och bara grät i mannens armar.
Jag är trött på att vara trött, trött på att ha ont, trött på att vars superkvinnan som ordnar med allt hemma. Bara less på allt!
Som en extra spik i kistan damp ett brev ner i brevlådan från idiot försäkringskassan, strul med pengarna! Är det verkligen nödvändigt att jävlas med mig nu?
Sover dåligt gör jag hela tiden också! Mannen snarkar, barnet sparkas och Sebastian med för den delen. Inatt hade jag en vidrig mardröm om att farmor levde, i Sebastians rum...men hon var ett skelett, ett kadaver med hår.
Hon skrämde mig inte i drömmen men när jag vaknade upp hade jag dödsångest:(

Bild från Google.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

nej men huga, det där lät inget vidare. Kram på dig.