fredag 23 mars 2012

Du dunk!

Igår var en jobbig dag, mitt hjärta stannade till och jag blev gråhårig.
Vet inte om det är damp/adhd eller om det är att han är kille..men min son är galen.

Igår klättrade han upp och ställde sig för att sedan volta av sin gåbil.
Som tur satt jag precis bredvid och kunde någelunda dämpa hans fall.
Strax därefter tog han sig upp på soffan och skulle luta sig bak, bara det att det inte fanns ryggstöd utan hårt golv.
Han gjorde ett helt varv i luften och gjorde ett magplask på golvet. Då dog jag!

På natten när mannen började snarka orkade jag inte med utan lät mannen sova med bebis och jag la mig i Sebastians sovrum.
Mitt i natten hörde jag ett skrik!
Sebastian hade slungat sig av sängen och landat mellan sängen och nattduksbordet!
Mannen vaknat av synen av två små fötter som sticker upp...

Idag däremot var en bättre dag ( hittills).
Idag fick vi höra lillebrors hjärtslag! Det är något magiskt över dom som dunken...<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

jenni sa...

illbatting! det är en jäkla tur att de är lite mjukare än oss andra... men fy för dunsar och illvrål, innan man vet hur stor skada som skett.

mys dock med lillhjärtat.