onsdag 7 oktober 2009

Är en bitterfitta...

Jag är hungrig...klockan är snart 14 och jag har fortfarande inte fått lunch..
Tänkte vara effektiv och köpa lite grejer på Panduro till bröllopet, men allting tog överjävla lång tid (kollektivtrafiken suger purjo) plus att jag inte hittade det jag ville ha:(

När jag väl kom till jobbet var det en "kollega", gillar inte det ordet...eller den personen för den delen...hur som haver..hon hade kollapsat...alla går omkring och ojjar sig över henne...och visst det är inte så att jag önskar henne något illa...men hon har enbart sig själv att skylla...blir så jävla less...och nu vill idioten varken gå till akuten eller gå hem för dagen...alla pratar om hennes arbetsmoral och stolthelt...BULLSHIT! Nog om den pajasen..till en annan..
Jag fick reda på att mitt ex nu har blivt pappa...stort grattis till honom..eller nej..stackars lilla tjej...att ha honom som pappa är ungefär som att ha Hitler som farsgubbe...skänker en tyst minut åt ditt håll stackars lilla flickebarn...du bad inte om det och det är synd om dig...hoppas din mor är klok. Nog kakkat om det...jag är bitter idag...vill mumsa oliver...tror det skulle hjälpa...

Inga kommentarer: