lördag 10 oktober 2009

Lördag och jag jobbar..

fick med mig världens bästa björn till jobbet...så helt plötsligt är det helt OK att jobba helg. Efter jobbet ska vi in till stan och kolla lite affärer. Det är den finaste höstdagen utanför fönstret och jag har kommit ihåg att packa vantarna för att inte frysa ihjäl:)
Sen har vi planerat fin lunch det ska ätas ostgratinerade musslor..mumma! På kvällen ska jag iväg på tjejmiddag med de andra flickvännerna i laget..vi får se hur det blir, jag får återkomma med en rapport.

Igår var jag på after work med björnens jobb..trots att jag höll mig nykter för att kunna köra hem till Norrland igen, så var det faktiskt väldigt trevligt. Det var länge sen man hade så trevligt ute på krogen konstaterade både jag och björnen..jag tror vi måste flytta närmare stan..jag tror det helt bestämt...hmm..

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Läser om och om igen ditt inlägg "är en bitterfitta" .. hoppas din mor är klok.. är så klockrent kul!