fredag 2 oktober 2009

Pösmunk

Ligger i soffan och tycker synd om mig...jag är väldigt bra på det. Dumstirrar på Idol samtidigt som jag mumsar jordnötter och oliver.
Jag har förberett lite inför morgondagens bröllop..provade min oranga klänning..jag ser ut som en apelsin som pressats in i en kondom..det är INTE snyggt...men det på tok för sent för att hitta något alternativ så det får bli så.
Jag har under veckan inhandlat diverse gördlar och underklänningar. I normala fall hade det gjort det lilla extra..men nu är ju inte världen så snäll mot mig. Min klänning bestämmer sig för att explodera i statisk elektrisitet i kontakt med andra tyger...skithelvetet slickar sig mot min kropp med andra ord! Jag gillar INTE tajta kläder..jag är missnöjd...att mitt knä pulserar av smärta gör inte saken bättre. M skulle hjälpa mig genom att köpa någon antiinflammatorisk/smärtstillande spray..han lovade att det inte skulle göra ont...men det gjorde det...inte när han sprayade..men när han var tvungen att massera in spraygeggan...det gjorde ont:(

P.S Älskade F...jag har inte rakat benen än...kortet får komma imorgon ;)

Inga kommentarer: