onsdag 3 augusti 2011

Tom

Om jag kunde skulle jag hellre dö själv än att se dig dö framför mina ögon...

Igår fick farmor en hjärtattack framför mina ögon...och varje gång jag slutet ögonen ser jag det igen...det är fruktansvärt!
Men trots att de inte skulle återupplivades hon och hon är kvar än...om man nu kan kalla det så..
Som om det inte var förnedrande nog hur hon höll på att dö innan...så är detta värre...ångesten, paniken i hennes ögon när medicinen slutar verka..
Hon är klar i huvudet, hon vet att hon ska dö..det säger hon...
Men hon väntar...hon vet att hennes söner kommer idag.
Hon sa det själv...jag väntar med att dö...men jag orkar inte mer..

Jag har brutit ihop som ett litet barn så många gånger nu..gråtit så många tårar..borde det inte ta slut snart? Tårarna menar jag....

Jag tror inte det...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: