lördag 26 februari 2011

Kiss är kiss och bajs är bajs!

Björnen har en tendens att bli nerkissad av lilleman i tid och otid..blir han inte direkt nerkissad så lyckas ungen förvandlas till en kissfontän när björnen byter blöjan...
Jag vet varför...han kan inte hålla sig ifrån att ta en stund och dumstirra på sin son i total förälskelse...men men nog om det, för annars kommer jag börja tjuta som ett barn.
Idag stod jag lite kärlekskrank och beundrade sonen när björnen bytte blöja, jag tittade bort i en millisekund och sen var jag helt nerkissad...björnen skrattade ihjäl sig...han fick ju inget kiss på sig...
Senare på dagen började blöjan lukta..jag tog på mig den blöjan då svärmor och björnens kusin och kusinbarn var här och skulle precis åka så han fick ta farväl i lugn och ro.
Jag tog av blöjan, torkade rent och skulle precis sätta dit den nya blöjan..och höll upp fötterna som man brukar göra när man ska sätta den nya blöjan på plats under stjärten...och då..sprutbajs...jag fick bajs över hela mig! Som om det inte var nog, på de 3 sekunderna det tog mig att komma över chocken så börjar avkomma att kissa..kisset bara sprutade överallt!
Björnen kommer in och ska ge mig en kram bakifrån...jag bara ylade nej och då fick han syn på mig och nästan vek sig dubbelt av skratt!
Osolidariskt...men ja, det var roligt...men inte trevligt..kiss och bajs är inte trevligt även om det kommer ifrån det finaste av det finaste som 9,9 gånger utav 10 luktar fantastiskt!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

vad har vi gett oss in i? :)