fredag 11 februari 2011

Suck!

Jag har inte uppdaterat på några dagar, har känt mig helt oinspirerad...det är jag visserligen nu med..men kl är 04:30 och jag kan inte sova...det finns inget på TV...

Jag har varit vaken sen strax efter 3 någonting...för typ en halvtimme gav jag upp och gick och satt mig i soffan. Har ruskig halsbränna och får ingen ro i huvudet.
Var hos barnmorskan igår och allt ser fortfarande jättebra ut..ja förutom att han vägrar komma ut...alla mina värden såg bra ut och hans hjärtslag var starka och bra:)

Sen på kvällen hade svärmor bjudit över sig själv..för att snoka..Björnen tyckte jag var elak som sa så, men det var ju sant och jag var så trött att jag knappt kunde fejka vänlighet. Det enda jag ville var att få ramla i säng...och är det inte typiskt att jag nu inte kan sova...hatligt?

Plogbilen åker runt, runt utanför fönstret, trodde det var dags för våren att sakta men säkert knacka på dörren, men tji fick jag och en stor jävla snöstorm kom istället..vad är upp med vädret? Jag är riktigt trött på snö och vill ha lite vår nu!!!

Vad mer...händer inte så mycket för tillfället, jag har kollat på allt som jag kan komma på i TV väg, väskan är packad, rummet är iordningställd...jag sitter och går mest och väntar...det är så drygt!
Björnen har börjat ta bilen till jobbet för att kunna komma hem snabbare om det skulle krävas...men det innebär att jag är mer låst till hemmet. Jag har så ont nuförtiden och framför allt är så gigantisk att jag inte orkar gå många meter....så att ta sig någonstans kommunalt känns inte som ett alternativ.
Annars så drömmer jag om att åka typ till IKEA...inte för att jag behöver köpa något...utan för jag bara älskar att få gå i gångarna och pilla på saker och få inspiration.
Kanske kan övertala björnen att åka i helgen...men då måste jag komma på något jag måste ha som vi inte kan leva utan...servetter och ljus...funkar det tro??

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

jag blir så sjukt deppig när jag läser detta inlägg, skriv något kul och positivt pronto!