fredag 18 februari 2011

Ringt till BB

Blödningen började bli lite kraftigare och enligt alla rekommendationer på nätet skulle man då ringa in, så då gjorde jag det.
Precis som Dr Säl diagnostiserat sig själv var det ingen fara, jag fick komplimanger för mitt lugna och väldigt korrekta beskrivning utav situationen...det lönar sig ibland att kunna prata som dom i sjukhus :)
Men det är helt klart på gång och det är fan inte skönt...
Värkarna kommer oftare och gör ondare, jag har börjat använda vetekudden och jag ska nu äta en ordentlig frukost...dels sa hon det i telefon och dels blev jag akuthungrig som en jävla utsvulten varg, give me food!!!
Björnen som nu är väckt håller på att göra i ordning en frukostbricka till oss.
Som det ser ut nu får vi plats på BB sthlm...yay! Vi är på gång, kom igen Skorpan!!

Inga kommentarer: