tisdag 15 februari 2011

You asked for it!

Jag är fortfarande helt omotiverad till att blogga...jag har inget roligt att berätta för tillfället, jag går mest bara omkring och väntar och väntar...Detta väntande blandas upp med telefonsamtal från diverse människor som vill veta om något har hänt.

Men OK...jag skriver väl nått, jag kan berätta min historia om slemproppen. Den gick igår kl 17, jag var helt övertygad om att nu jävlar händer det saker. Jag la mig i ett skönt bad och började googla vad jag hade att vänta mig...
Väldigt snabbt insåg jag att detta faktiskt inte betyder ett endaste dugg, väldigt trist.
Oftast betyder det att något håller på att hända...men det kan ta allt ifrån 1-7 dagar efter det att slemproppen gått...men det kan också gå flera veckor...suck.
Idag fortsatte den härliga proppen att gå, ja tydligen kan den komma ut hel eller i mindre bitar..yes, mysigt!
Mamma var här med mig idag och då berättade jag för henne om slemproppen (igår valde jag att hålla käften, då jag inte var helt hundra på vad det var...hon blir så hysterisk, så det var lika bra)..men idag var jag säker och då valde jag att berätta.
Hon blev genast helt till sig och började tjata om promenader för att sätta igång det hela...Så vi tog en liten promenad, som nästan dödade mig, då jag nästan slog ihjäl mig, då jag halkade på isen, smala arma mamma var ju till ingen hjälp.
Men inget hände och inget händer nu heller, lite småvärkar, men inget som kommer kontinuerligt eller förstärks i smärta...suck...men det var historien om min slempropp...den är vidrig btw..

Inga kommentarer: