onsdag 13 januari 2010

Freakin´out!

Ok så jag hade den sjukaste drömmen ever inatt!
Jag drömde att det växte ut en tredje bröstvårta vid insidan utav mitt vänstra knä...weird delux!
Självklart var jag tvungen att googla det hela för att se vad hur detta tyds utav världen...
OK så jag sökte på svenska..INTE ett enda inlägg...svenskar drömmer tydligen inte om någon bröstrelaterad..så jag söker på engelska..whoa..freaky english speaking people..här står det grejer!
Inte direkt så om extra bröstvårtor..men om bröstvårtor..typ ser du dom i din dröm så tyder det på följande...
"Nipples
To see nipples in your dream, relate to infantile needs and a regression into dependency.
To dream that you are squeezing pus out of your nipples, refers to your negative feelings about relationships. You are feeling sexually inadequate."


OK....bör jag bli orolig...sidan var skriven i rosa text...det är ju helt oseriöst...eller???

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

jag döööör, hahahahaha