torsdag 14 januari 2010

Mostermys

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet för att ha en heldags mys med min moster! Yay! Så nu sitter jag och funderar ut var vi kan hitta på för något...jag funderar på att inleda dagen med Ikea. I Chile har de inte Ikea...de har en Ikea-boutique..där de säljer apdyra speciellt utvalda Ikea möbler..det tycker jag är riktigt märkligt...men men..
Igår hällde björnen ut ett helt vattenglas och nästan allt hamnade på min dator...jag vart livrädd att den skulle dö. Men jag stod och kramade den ett tag och sen fick den vila över natten.. Idag var det med hjärtat i halsen som jag stoppade in strömmen och tryckte på power knappen. Men den lever!! Tjoho!
Vad mer...jag har fått löparna jag beställt.
Och igår började vi med bordsplaceringen...fy vad svårt det var...att få till den den perfekta blandningen av folk...att para ihop intressen...vilka passar inte alls...vilka ska sitta närmast, vilka ska förvisas till bordets ände...kluriga kluriga frågor...men dom besluten måste tas.

Inga kommentarer: