tisdag 19 januari 2010

Mmmm shrimps...

Är så sjukt sugen på räkor...just nu känns det som om jag skulle offra min högra hand för att få vara på en räkbåt...men jag vet att det är ett resultat utav dagens pulver frukost och lunch.
Kanske ska lyxa till med räkor på fredag..jag äter ju trots allt "riktig" mat till middag...hm...

Annars då...jag är så sjukt stressad och trött att det enda jag vill är att gråta.
Min kommande arbetslöshet suger verkligen all must ur mig och jag känner panikångesten klappa mig på axeln titt som tätt...de senaste dagarna har jag gått omkring med ett konstant tryck över bröstet...skitläskigt.
Bara för att öka på all skit jag känner för tillfället så:
- har jag fått jordens munsår...*typiskt!*
-upptäckte jag imorse att jag kommer ha mens på min bröllopsdag...*men seriöst!*
-så ska mina föräldrar möta björnens mamma för första gången imorgon...*iiiiii!!!*
-massvis med finnar har invaderat min haka * why!?!*

Det enda som fattas är att jag ska prova klänningen och den är för liten.....

Inga kommentarer: