söndag 10 januari 2010

Party Chilean Style

jag är trasig som människa...i skrivande stund kan jag inte riktigt bestämma mig för ifall jag fortfarande är full...det skulle jag nog kunna vara..
Igår var festen, både jag och björnen var über nervösa och tyckte att det kändes värre än det kommande bröllopet, för i det här fallet hade vi verkligen ingen kontroll...
Men det var inte så farligt, de hade tagit dit en massa människor som kantat min uppväxt. Det blev många trevliga tal och härliga skratt. Farsan spelade sked och kastrull...need i say more? Jag drack utav alla viner som passerade mitt bord...det var rätt många och jag kommer nog må som jag förtjänar om några timmar..
Jag kved att jag behövde en kram när jag vaknade och då råkade jag tydligen väcka björnen...han fräsde åt mig, då jag blev stött, så nu sitter jag i soffan och surar...moget? Maybe not..men så är det...sugen på fanta är jag också...satans björnskrälle..vakna så jag kan skicka ut dig i kylan och handla!!

Inga kommentarer: