söndag 3 januari 2010

Svettas...

Jag svettas..jag svettas hela tiden, jag har svettats hela året...
Jag brukar jämt frysa...jag gillar inte att ha fönstret öppet ens på sommaren för att jag fryser.
Inatt sov jag med fönstret öppet..och jag svettades iallafall..björnen tror att jag är sjuk....det tror inte jag..för jag känner mig inte sjuk.
Min teori är att jag är nervös..nervös inför det kommande bröllopet...ska jag vara så här nervös i en hel månad? Det pallar jag nog inte av.. Jag svettas och äter...blir aldrig mätt..bara äter...hela fejset är fullt med finnar..men jag har naglar..jag har slutat bita på naglarna..
Jag bara svamlar...jag borde göra något konstruktivt..jag borde..jag borde...

Idag har jag lekt med mina kusinbarn..de är verkligen de sötaste barnen jag någonsin träffat på....jag smälter när jag är med dom..vill ge dom precis allt i hela världen...och liite till;) Men jag skulle nog aldrig klara av tvillingar...fy vad jobbigt..men de är gulliga och leka med..och sen återlämna till sina föräldrar..