måndag 11 januari 2010

Ny hårfärg

Idag har varit en typisk måndag..vakade sent utav att vi snoozade och kramades för länge..måndagsmöte på jobbet. Den nya tjejen min efterträdare var där. Det var hennes första dag och vi skulle alla berättta lite om oss själva...Jag var verkligen tvungen att anstränga mig för att inte säga att hon har mina gigantiska skor att fylla och att hon kommer gråta varje dag för att hon misslyckas katastrofalt....
Jag är normalt sett väldigt blyg, men när det gäller mitt jobb, så klår ingen mig..jag är bäst, and I know it..
Hur som helst..mitt riktiga svar blev..jag heter C...jag har jobbar här till och från sen 2002...och jag kommer inte att jobba här länge till...
Morr!
Sen fick vi asmycket jobb..och denna snärta skulle följa mig som en svans...allt detta sitter i ryggmärgen på mig och jag förklarade allt som en bajskorv..medvetet eller omedvetet...jag vet inte..jag är inte en ond människa utav naturen...men jag kan med flit fått allt att verka liiite svårare än vad det är..låt henne fasa att ta över mitt jobb...även om det bara bättrar på mitt ego lite...jag behöver det...jag kommer vara arbetslös snart...

Sen kom vi hem sent..vi hade en massa tråkiga måsten att ta hand om. Vi som båda svor att vi skulle komma i säng tidigt...kl är snart 23..vi har misslyckats.
Vi kommer båda fräsa åt varandra hela morgonen...och jag har köpt bantningspulver för att gå ner i vikt...det lär ju göra mig trevligare...det tror inte ens jag på...jag hatar att gå hungrig, men jag hatar att vara fet ännu mer..jag testar i några veckor..går jag ner är jag bäst...gör jag det inte...så är inte det hela världen....hoppas jag...

2 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

NEJ! Inte bantningspulver, du som är så fin. Snart är det provning på klänningen och det blir ganska jobbigt att sy om hela två dagar innan bröllopet för att du har späkt dig.

Sälen sa...

Oroa dig inte, hinner inte gå ner så mycket att klänningen blir fel..men åtminstone så att dubbelhakan inte vilar på brösten..hoppas jag;)