onsdag 15 september 2010

Boktavligt talat en skitutgift!

Jag känner mig så opepp och negativ så det skär i själen och undrar ifall jag någonsin kommer bli sådär härligt bubblig som jag en gång i tiden kunde känna mig.

Är så fruktansvärt trött hela tiden att jag kan inte ens anstränga trevlighet när jag är som tröttast.

Igår skedde någonting som i normala fall hade fått mig att svära så det stod härliga till..men jag var så trött att jag bara gav upp helt och grävde ner mig under täcket...skulle ta fram nattkrämen (bara det orden får det att gå rysningar längst min rygg...när blev jag såå gammal och grå??) ur badrumshyllan tror du inte den lilla lilla glasflaska ramlar!! Mot sin säkra död mot det kaklade golvet störtade flaskan...jag hann tänka fan! jag kommer aldrig köpa en sån dyr kräm igen...men skiten föll mot toalettstolen istället..du vet det där lilla locket som spolen sitter på...tror du inte den löjliga glasflaskan HAR SÖNDER toastolen!!!
Nattkrämen förblev hel...men jag arg som ett bi och uppgiven som få gick och la mig...lite surare..lite rynkigare...och framför allt lite fattigare...måste ju köpa en ny toastol...bah humbug!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

nej men vad i... jag följer gärna med dig till comfort, de har reservdelar man kan köpa om man har tur.