lördag 4 september 2010

Bråkar med kameran..


Jag ger upp..jag får helt enkelt inte till en bättre bild än den här. Ljuset ligger fel och allt...men skitsamma. Detta är paketet som min kära vän miss T ska få ikväll. Hennes sambo har planerat en överaskningsmiddag för henne, så alla vi tjejer ska dit, bli servade, få god mat och självklart dela många skratt.
Jag har slagit in en kromfärgad Dualit visp. Jag vet att hon drömt om en sån länge och hon skulle aldrig unna sig en sån själv.
Jag är dock liiite nyfiken på hur hon reagerar på överaskningen. Förra veckan överaskade vi tjejer henne (med ledning utav hennes syster) med en kryssning. Hon blev självklart jätteglad..men i det här fallet har hennes sambo bjudit in folket och planerat middagen hemma hos dom.
Miss T är en väldigt blyg och speciell person, love her to death...men hon är väldigt egen. Hon är gärna social och träffar oss vänner men mest hemma hos vännerna eller ute på något fik eller nått. De senaste 5 åren tror jag inte att någon förutom mig och hennes familj fått se insida av hennes hem...så hennes reaktion när hon inser att det ska bli en stor middag hemma hos henne...när hon inte varit hemma i en vecka och städad varenda vrå....blir minst sagt spännande.
Jag tror att allt kommer gå bra:)

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Vad fint paketet blev! Hälsa och gratta T från mig. kram