fredag 3 september 2010

Miss T fyller år!

Idag fyller bästaste Tanja år. Hon var ledig från jobbet idag för att ha tid att städa och fixa i ordning inför kvällen då hennes familj skulle komma och fira henne. Men hon var tvungen att äta så jag bjöd henne på lunch och köpte en stor bukett blommor, hon blev jätteglad. Hon blir alltid glad när man ger henne någon typ av uppskattning...som om det är det minsta hon förväntar sig, märkligt..för hon förtjänar allt. Om jag hade obegränsat med pengar skulle jag plocka ner månen åt henne. Hon är världens bästa vän och jag är så otroligt glad över att hon finns! Ännu en gång, grattis!
Och kolla vilken tårta hon kan göra! Jag valde bara ut en utav många som hon har gjort. Hon kan verkligen göra precis allt. Talangfull som få..saknar bara lite självförtroende för att våga ta steget fullt ut och våga satsa på sig själv. You can do it!

Inga kommentarer: