tisdag 7 september 2010

Känner mig som en padda..

Har en såndär dag då det är jobbigt att andas..Gick tidigare hem från jobbet för det gick helt enkelt inte att vara kvar längre, det kändes som om jag skulle svimma.
Jag var helt mosig i huvudet tom chefen kom fram och frågade hur jag mådde. Väl hemma sov jag i en timme och när jag vaknade mådde jag mycket bättre.
Jag tror att jag sover för lite....men sover jag mer kommer jag inte göra något annat än att sova, jobba och laga mat, vilket är jättetrist!
Jag tror jag måste ringa MVC och kolla mitt järnvärde eller nått..detta är inte normal trötthet, å andra sidan har jag aldrig varit gravid så jag har inget att jämföra med..men men.

Mannen är iväg och tränar...under tiden har jag kollat upp min ekonomi...den är katastrofal! Fattar inte vad jag har gjort den här månaden, men nudlar från och med nu...det är illa...

Blev så deprimerad att jag ska sätta mig i soffan, kolla på idol..och äta chips med dip..because im worth it:)

Inga kommentarer: