måndag 27 september 2010

Halsont, småbjörnar och paketinslagning...

Jag har varit dålig på att blogga, jag vet..jag ska bättra mig så fort jag bara orkar. Det händer så mycket att jag inte vet hur jag ska sålla och jag hinner inte blogga om allt som sker.

Vi var på ultraljud förra veckan, det visade sig att björnen ska få sig en mini-me. Han blev såklart överlycklig. Det var ju drömmen..att lillskorpan skulle ha en storebror..men det var chockerande nyheter, då vi bägge var totalt övertygade om att vi väntade en liten flicka. Jag är fortfarande i chock...jag är inte van med att få som jag drömmer...en liten mammas pojke....awsome...små små små moln svävar man på. Igår så kände jag lillen för första gången ordentligt, vilket var skitläskigt! Som en ål i magen..höll nästan på att kräkas...

Idag skulle jag försöka hitta lite kläder på H&M, det slutade med att Björnen hittade en liten björndräkt till lilleman och en filt med Tiger på. Riktigt skum känsla att se denna lilla dräkt i garderoben :D

I fredags fyllde svärmor år, jag fick i uppdrag att slå in presenten, jag gjorde mitt bästa och det blev riktigt fint, tyckte till och med jag. Hon vågade knappt öppna presenten, men tur var det, för där inne låg det en ny kamera till henne, så hon kan fota barnbarnen med stil ;)
Nu ska jag gå och lägga mig, jag blåste hjärnan totalt med att kolla lite på "kungarna av tylösand"...jag finner inga ord, mer än att jag känner mig dummare än innan jag började kolla. Jag skyller iallafall på programet och inte på allt snor och slem som för tillfället intagit mitt inre. Det känns ungefär som om man proppat in ett kilo bomull i alla hålrum på huvudet. Uscha. Åkte hem tidigare från jobbet, men jag har inte råd att vara hemma, så det blir till att jobbe imorgon. Hua...men det blir nog en tidig hemgång, jag känner det redan.

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

paketet var otroligt vackert inslaget!