tisdag 9 november 2010

The final countdown!

Mindre än 100 pinnar kvar till muck och med muck menar jag förlossning och med pinnar menar jag dagar...ja, för er som inte är bekant med militär jargongen;)

Lilleman sparkar som bara den nu för tiden, idag har jag känt honom hela dagen, vilket aldrig har hänt förrut. Till och med Björnen kan känna honom rejält nu, vilket är rätt roligt;)

Hur känns det då, fortfarande himla läskigt...det är ju något i mig! Creepy....ja det är ett barn, mitt/vårt barn..but still himla läskigt att något rör sig inom en...Till svärmors förfäran...trodde hon skulle sätta kycklingen i halsen när jag sa att det var läskligt...säger inget mer om det så har jag ingenting sagt.

Vilket jäkla väder då! Jag har frusit hela dagen, jag avskyr när temperaturen vänder så kvickt...hinner ju inte ställa om mig och jag fryser ihjäl! Blä för vintern, fram för värme och sol!

Inga kommentarer: