onsdag 24 november 2010

Plötsligt så händer det!

Jag och björnen var på ikea idag och inte ett enda gnäll hörde jag från hans sida...När vi kom hem började vi sätta ihop det vi hade köpt, utan gnäll.
Jag har tagit ledigt från jobbet nästa vecka för att försöka måla det som ska bli bebisens rum. Det borde jag klara utan problem själv, det enda som jag finner lite knepigt är tapetseringen utav recover up tapet (för jag totalvägrar fylla lägenheten med slipdamm efter en bredspackling)...detta är sådana saker jag brukar be min underbara pappa hjälpa mig med. Men nu vill björnen försöka sig på detta med lite handledning från min sida...?!?!?!?!
Jag menar va? Vem är du och vad har du gjort av min björn? Nej, jag vill ha den här björnen, jag bara undrar vad jag gjort rätt för att förtjäna denna drömversion utav dig, så jag kan göra det igen;)

Och inte bara det...imorgon ska vi eventuellt åka till ikea igen för att köpa lite mer grejer som vi inte riktigt kunde bestämma oss för idag?!?! Jag menar har världen vänts upp och ner eller??

Till månen och tillbaks...kärlek i lösvikt till dig mitt hjärta!

1 kommentar:

Feeah Faerie sa...

Jag är såå glad för din skull, björnen har istället för att gå i ide kommit ur sin koma! Hipp-hipp hurra!